Ne legyél B.I.R.K.A.! - TINIOLDAL - Minden tiniknek, tini témákról, párkapcsolatok, test, lélek! Egy remek közösségi old
 



 

 

 

  × szerkesztők: 
 Krisza (23/L)
 Wandar (22/F)
elérhetőség:
nelegyelbirka@gmail.com

  × design, rajzok:
 Krisza

  × nyitás:
 2010.09.06.

  × Facebook:

 

 

Körkérdés
Tetszik az oldal?

tetszik
nem tetszik
nemtom
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

                                              

 

Lélek
Lélek : Sírás

Sírás

Krisza  2011.07.04. 20:37

Ebben a cikkben arról olvashatsz, hogy szerintem miért jó az, ha az ember néha sír egy jó nagyot.


Sajnos jóval többször fordul elő egy ember életében, hogy bánatában sír, mint hogy örömében, ezért én most a „bánatból sírással” fogok foglalkozni.

Természetesen nem minden körülmények között jön jól ki, ha az embert valami bánat éri, és azonnal elkezdi itatni az egereket, viszont ha úgy érzed, valami miatt sírnod kell, akkor ne fojtsd magadba, sírd ki nyugodtan! A tiniknél előbb vagy utóbb úgyis eljön a „világfájdalom” időszak, ilyenkor még az is normálisnak mondható, ha csak úgy ok nélkül kezd el valaki pityeregni.

Nem kell nagyközönség előtt nekiállni, elég az, ha magadban, de még jobb, hogyha van valaki, aki meghallgat, akinek elsírhatsz mindent. Hidd el, ezerszer jobb, mintha magadba fojtod! A sírás sokat segít azon, hogy feldolgozd az adott problémát. Az interneten megannyi cikk foglalkozik ezzel a témával.
Ha úgy érzed, nincs senkid, aki meg tudná érteni a gondjaid, ideje keresni valakit! Barátot, barátnőt, vagy családtagot. Valahol, valaki biztosan van, akiben megbízhatsz!

Arra viszont nagyon figyelned kell, hogy a sírás ne menjen át hisztibe! Tudni kell, hol a határ aközött, hogy valamit kisírsz magadból, és mikor kezdesz el a sírással csak még több bánatot gerjeszteni. Ezt egyszerű megállapítani, ugyanis érezni fogod, csak észre kell venni.
Külön megjegyezném, hogy a „csajos hisztériák”, amikkel néha találkozni (jaaaaj, de szar a hajam, nem kaptam meg ezt, meg azt), közel sem tartoznak az „egészséges” sírás közé, tehát az ilyeneket jobb sürgősen mellőzni…

Fontos, hogy mielőtt még belekezdenél a nagy önsajnálatba, jó, ha a nagy pityergés közepette gondolkodsz is, nem csak a világot utálod, vagy bármi egyebet.
Járj rajta végig, hogy pontosan miért is sírsz, és a sírásnak van-e értelme azon kívül, hogy lenyugtasson. Megsúgom, hogyha nem nyugtat le, akkor az égvilágon semmi értelme!
Tehát, ha azt érzed, hogy a könnyeid semmi megkönnyebbülést nem hoznak, hiába sírsz már vagy egy fél órája, akkor bizony itt az ideje, hogy észrevedd, már csak feleslegesen hergeled magad. Ilyenkor kell valami más tevékenység után látni, és később elővenni a dolgot. Lehet, hogy egy kis idő elteltével már nem is tűnik olyan nagy katasztrófának az adott dolog.

Egyébként ez nem csak a lányoknak szól, a fiúknak is jót tehet bizony néha egy kis sírás…

 

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
12 hozzászólás
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
2011.09.15. 20:00
Elody

Én egy kicsit tényleg érzékeny vagyok, mikor a matekfeladat előtt állok, csak nézek, a többiek meg sugdolóznak. Nem vagyok hülye, de ha táblához hívnak, na akkor vége az életemnek és néha sírok is egy kicsit akkor, de csak alig észrevehetően. Viszont a hangom gyakran el-elcsuklik:( És ez elég szívás, mint adottság, mint tulajdonság:(

2011.08.25. 02:20
Masi

Szerintem meg mindkettő szerkesztő beleadja a cikkekbe a stílusát, egyéniségét. Valószínűleg Krisza a való életben is ilyen kritikus, durva, őszinte és lássuk be, kicsit túl büszke is, elvégre van abban is igazság amit a kommentelők mondanak. Van olyan ember akit ez sért, megbánt. Akkor meg nem az van, hogy "nem kell olvasni" meg nem le kell szarni, hanem visszavenni, vagy máshogy átfogalmazni. Írhatnál erről is cikket. Wandar meg, nemtom' ő biztos nyugis, meg laza, meg figyelmes, miegymás. Viszont én Krisza cikkeit jobban szeretem olvasni, mégha néha kicsit bántó is egyeseknek. Nekem special nem bántó, de megértem azokat akik ezt máshogy látják. Nos, mindenkinek megfelelni nem lehet, dee próbálkozni szabad és mindent megtenni az ügy érdekében is.

Nos a cikk meg. Őőő. Hát igen, ez egy olyan téma amit jól kilehetne fejteni. Hát ez most itt nem sikerült. Én sírtam már nagyközönség előtt. Egy Cserháti Zsuzsa dalon. Mert meghatott, mert jól esett. És a két srác meg a barátnőm aki ott volt még, ők is bekönnyeztek. Igen, a fiúk is. Vannak normális srácok, akik igenis megmutatják a gyengéd oldalukat. Nekem legalábbis nagyon sok ilyen ismerősöm van. De persze előfordul olyan is, aki bizton állítja, ő bizony soha nem sírt! És ez eléggé vicces. Mellesleg megjegyzem a két fiú nem volt meleg, meg hasonló. :D

Viszont van a cikkben valami ami NAGYON böki a csőrőm.

"Megsúgom, hogyha nem nyugtat le, akkor az égvilágon semmi értelme!"

Az életben, mindennek van értelme, pont azért mert semmi sem felesleges. Az ember soha nem ismerheti meg önmagát eléggé. Kitudja, egy kis zokogás megnyugtatja a lelkét, mégha azt azonnal nem is veszi észre. Talán a zokogásástól, másnap másként gondol a bántaráta. Mert minden befolyásol. Az is ha én reggel leejtek egy bögrét. Szar kedvem lesz tőle, lehet csúnyán nézek majd egy emberre a metrón. Akinek ettől szintén rossz kedve lesz. És így tovább.

Mellesleg, nemrég veszítettem el egy számomra fontos dolgot. (újra) Egy cicáról van szó. Egész nap, egész este sírtam, egész héten. És most is mindjárt bekönnyezek. X) Sírtam és imádkoztam, hogy legyen meg. Bőgtem mint egy hülye, addig amíg a szemeim be nem dagadtak. A sírásom visszahozta a cicát? Nem. Engem megnyugtatott? Akkor biztos nem. Viszont kiadtam magamból és ennek hála ma már letudom írni ezt ide. Tudok róla beszélni. Jó, tudom, hogy másnak csak egy cica. De én nagyon-nagyon szerettem, még most is. És voálás, mégse könnyezek. :3

2011.08.11. 03:19
Dóra

Hát először is meglátszik, hogy pár embernek baj van a szövegértésével... Szerintem Krisza senkinek sem akart rosszat, és ha bizonyos dolgokat kihagyott (pl gyászból sírás), akkor sem kell egyből nekiugrani! Olyat meg senkinek nem fog írni, hogy "csak viccel a terhességi teszt", azért ezt nem gondolhatjátok komolyan! Az álszentséget meg, hogy "jajj, káromkodik, mi lesz" ugyan hagyjátok már! Az a baj, hogy nagyon sok mindent félreértetek, ami nem is úgy van. Ez már nevetséges, ahogy kiforgatjátok a szavait, olyanokat állítotok, meg olyanokon háborodtok fel, amit nem is mondott! Nem is merek bonyolultabb mondatot írni, mert azt is félreértik. Krisza azért nem fejtette ki a dolgokat bővebben, mert feltételezte, hogy az olvasói értelmes emberek és tovább tudnak gondolkodni, megjegyzem, nem olyan borzasztó nehéz.

2011.07.27. 00:05
Kata

Látom kezded megérteni mire is gondoltam igazából, s kezded azt is belátni hogy Krissza mennyire is ír káromkodóan és eléggé szívtelenül, de ez van. Én nem tudok vele mit csinálni, ő baja lesz majd előbb utóbb.

Te, lehet hogy a szüleid viccelődnek, de kinek a szülője nem? Esküszöm neked, mutasd már olyan oldalt ahol tényleg tele van eléggé viccelődéssel, semmi komolyság, semmi érzelem, szinte tiszta káromkodáson megy keresztül a lap, megnántóan, sértődékenen stb. ? Ha tudsz egy ilyen lapot mutatni(amit nem te és nem is az ide valósiak jönnek is, s annak a honlapját mutatod meg stb.) Lilla, könyörgöm legalább, azt lásd be hogy egy cikk író, akár tini lapról van itt szó akár nem, de ilyesmivel hogy a rákba lehetne viccelődni? Most komolyan, pl: te terhes lennél, krissza majd azt írja neked hogy nem vagy terhes csak viccel veled a teszt(terhességi teszt),akkor azt le is nyeled aranyom, mikor a helyzeted komoly?! Akár nő gyógyásznál is kiderülhet, hogy terhes vagy, nem veszed komolyan, mert ezt olvastad el itt... Ne röhögtess már... Családon belüli viccről szerintem lehet szó, de mint tini, magazinok(bármilyen) cikk is legyen egy kis komolyság, persze az életedet úgy baszod el ahogy akarod, vagy komolyan veszed a cikkeket, vagy hagyod magad formálni olyanná amilyené csak akarod magad!

Ha már ennyire véded a Kriszát, mutasd már meg nekem hogy hol is lyukadt ki pontosan, hogyha a sírás nem segít akkor nyugodjon meg az ember? Komolyabban nem tudná leírni? Pl: Ha úgy érzed elkezd fájni a fejed, de a sírást nem bírod abba hagyni, mert a fájdalom benned van, akkor nyutasd le magad egy fürdő vízel, vagy mosakodjunk meg stb. Nem tudom neked mennyire jó, hogy ha sokat sírsz, de megfájdul a fejed, egyből lenyugodsz? Persze, majd pont egy robot(mint te gondolom), lenyugszik egyhamar. Ne sértődj meg, de eléggé így írtad le, és nekem ez jött le teljesen a te formádról.

Én is szoktam gondolkozni sírás közben, de nem annyira hogy jaj basszus, fáj a fejem tőle megilyenek. Kibasszot ritka az ha valaki gondolkozik is.

A gyerekeket pedig ezekből ki lehetne hagyni szerintem, te is voltál gyerek, te is sírtál minden apróságon, de a lelkivilágod neked is megvolt, mint egy gyereknek. Őket nem kell bele keverned ebbe.

Egyes cikkeket jó lenne komolyabbra átfordítani, te lehet hogy nem sértődsz meg egyes káromkodó cikkeken, és sértő cikkeken, de az már a te bajod, hogy nem veszed észre hogy nem veszük magunkra, csak tényleg mi lesz akkor mikor ide téved majd egy 11-12 éves gyerek, és keresi a cikkeket, és majd megy a saját feje után és így tanulnak meg káromkodni megilyenek. Kicsit tényleg gondolkozzál el te is, mint krissza is.De ha neked is lesz majd gyereked, viccelődj vele is, nehogy komolyan védekezen, legyen terhess, vagy legyen apuka hamarabb a fiad....

2011.07.19. 13:51
Lilla

 

Én is elolvastam a cikkeket, de nekem egyáltalán nem tüntek sértőnek. Tényleg vannak benne  káromkodások, de ez Krissza stílusa. Engem ez egyáltalán nem zavar, mondjuk biztos vagyok benne, hogy van olyan akit zavar és sértőnek találja, de akinek nem inge ne vegye magára! Meg amúgy is ha nem tetszik, nem kell látogatni az oldalt. Sok olyan weboldal van ahol a cikkekkel nem értek egyet, de nem kezdem el ócsárolni, maximum írok kommentbe egy kis építő! kritikát és ennyi, nem látogatom többet! Szerintem ha nem tetszik a cikk irónak a stílusa, ne olvasd el és kész! Senki sem kényszerít rá. 

 De amúgy igen humorosan is el lehet a dolgokat magyarázni, de csak annak akinek van is humorérzéke. Nem tudom mi bajod a humorral. Az én szüleim is szoktak ilyen szex témával kapcsolatos dologgal viccelődni, de én értem a viccet és egyáltalán nem sértődöm meg. Ezek ellenére mégis normális tinédzser lettem, nem vagyok egy kurva vagy ilyesmi és vannak elveim is. Szerintem nem kell feltétlenül mindent véresen komolyan venni, az élet amúgy is eléggé komoly. De hát ahány ház, annyi szokás! 

 Mint ahogy már egy párszor leírtam, tényleg nem oldódik meg semmi a sírástól, csak megkönnyebbülsz. Bár lehet, hogy te pont nem könnyebbülsz meg, meg nem is segít neked feldolgozni semmit, de legalább akkor ne szóld le azokat akiknek igen. Én például teljesen megkönnyebülök és nem érzem szükségét, hogy megosszam valakivel a problémáimat. Nekem példaul nincs szükségem egy másik személyre, hogy kisírhassam magam. De én már csak ilyen vagyok. Amúgy egyáltalán nem szép tőled, hogy kiröhögsz mást mert másképp gondolkodik és érez. Hogy téged idézzelek "megmutattad mire is vagy képes. " De visszatérve a témához ha egy másik személynek sírod ki magad, az is ugyanolyan sírás és az se oldd meg semmit. Persze vannak olyan problémák amiket meg lehet oldani és egy másik személy segíthet megoldást találni, de szerintem azt a megoldást te is ugyanúgy meg tudod találni. Dehát ki hogy szokta. Nem értem miért ítéled el azt aki egyedül is tud sírni és így megoldani a problémáit. Szerintem igazán megpróbálhatnád te is, hogy sírás közben átgondolod a problémát, mielőtt mást leszólsz. Szerintem minden problémára meg lehet találni a megoldást, bár ez csak az én véleményem.

 Ja, hogy te fizikai fájdalmakra gondoltál. Ezt én értettem félre. Mondjuk pontosíthatnál is egy kicsit, hogy miről beszélsz, mert nem vagyok gondolatolvasó (sajnos). Igen, velem is előfordult már, hogy már megfájdult a fejem, vagy nehezen kaptam levegőt ha sokat sírtam. Mondjuk szerencsére nem gyakran, mert általában pár percen belül sikerül lenyugodnom. Mondjuk szerintem Krissza is azért javasolja a cikkben, hogyha már egy hosszú ideje sírsz és nem tudsz megkönnyebbülni, akkor inkább próbálj lenyugodni és elterelni a figyelmedet másra.

Mondjuk ezt a sokkal rosszabb lesz a környezetedes részt nem értem, kérlek fejtsd ki jobban.

Képzeld el, én is tudom, hogy érzelem nélkül nem lehet sírni. De vannak olyan emberek,( többen vannak, mint ahogy gondolnád), akik képesek a bolhából is elefántot csinálni és amiatt sírni.Illetve sokan vannak még, akik a sírásból átmennek hisztibe, és nem a gyerekekre gondolok. Ők nem érzelem nélkül sírnak, csak  mondjuk úgy túl érzelmesek és már egy kis dologtól is elkezdenek  sírni. Vagy egyesek direkt másoknak sopánkodnak, hogy azok megsajnálják őket és segítsenek nekik. Szerintem rájuk utalt Krissza. Örülj, hogy te nem ismersz ilyen embereket.

2011.07.19. 11:52
Kata
Ha értetted is Mónicot, akkor nem írtál volna úgy az előző bejegyzéseidbe. De ez már tök mindegy.

Látom, még mindig nem érted ezt a helyzetett, ha már tinioldalt nyit ki valaki, akkor egyértelmű hogy komolyan kell megfogalmazni egyes cikkeket-nem tudom te végig olvastad-e az összes Krissza cikkeit- vannak olyan káromkodó és aljas, megalázó mondatok egyes cikkekben ráadásul szmájlik is benne vannak, pedig holott semmi köze sincs a cikk hozzá mondanivalójához. Lehet, lehet hogy nem komolyabb oldalról van itt szó, de könyörgöm, tiniknek komolyabban kell fogalmazni nem? Vagy esetleg ha neked is lesz-már ha lesz- gyereked akkor neki humorosan fogod megmondani mi az a szex, hogyan kell védekezni a terhesség ellen? Ezeket gondolván mind mosolyogva és a képébe vágod a te nevetésedet? Gondolod, nem fog majd megsértődni megbántkozni? Már ne is haragudj, de az ilyen térek eléggé komolyabb témáról fognak majd hozzád fordulni egyesek, nem csak a szakítás, hanem annál nagyobb fájdalom, és te majd a képébe röhögsz, nem?
Én úgy értettem hogy kicsivel több kibővítés kellene, hogy többet írni a sírásról, mint te is megemlítetted tényleg valóban kellene ilyesmi hasonló formálása a cikk írásnak. A fájdalom ami benned megmarad, nem fog csak könnyekkel begyógyulni, ahhoz kell valaki, valaki aki melletted van, ő majd könnyít neked a helyzetnek. -én nekem nem állt le az agymünködésem, de látod, te is megbántó tudsz lenni egyesekkel, bár engem nem bántottál meg, de megmutattad mire is vagy te is képes.- Azt hogy valaki sír, csak a bántatát sírja ki, mind azt amit őt éri, de a sírás ugyan mit old meg? A problémádat? Hát igen, hullatasz könnyeket a semmiért, hipp hurrá megoldozik a probléma nem? Hát igen. Biztos így van. Ezen röhögnöm kellett egy sor.

Az a egy biztos hogy segít abban hogy megkönnyebüljön az ember, de csak egy picikét könnyebülünk meg a helyzettől, mivel a probléma akkor is fenn áll, Családi viták azok mindig is fenn fognak állni, de mint szerelem-halál-szakítás-elveszíted a babádat azt csak kisírni tudod, de feldolgozni azonban nem sokat segít neked. Ahhoz hogy tényleg és őszintén kitudjad magad sírni kell egy másik személy akinek tényleg elmondhass mindent,  ki ürited az összes sírásodat. -Igaz ezt le is írta, de nem eléggé részletesen. -
A fájdalomról azért emeltem ki ennyire, mert ha túl sokat is sír az ember megjárja a fájdalmat is, nem? Gondolom te is sírtál már kibasszot sokat, és meglett a következménye is nem? Nem is a megkönnyebülésre gondolok és nem is a megoldásokra. -Gondolom te erre nem jöttél rá-, megfájdul a fejed. Vagy esetleg sokkal rosszabb lesz a környezeted ha sokat sírsz. -Lehet hogy ez a cikk arról szól hogy miért jó ha sírunk, de a sírás ki lehetett volna bővíteni nem csak azért, mert ezért jó azért jó ha sírunk.- Szerintem kellett volna több leírása ezek alapján is.
A szánalomból sírás már azért is nevetséges, mert -bár lehet vannak olyan emberek de ez kibasszot ritka- azért nevetséges, mert érzelem, bánat nélkül nem jön létre a sírás.-Ezt gondolom te is tudod, de ha nem akkor viszlát.-
2011.07.18. 16:59
Lilla

 

Csupán azért fogom a pártjukat, mert szerintem ez egy abszolút korrekt cikk. A cikk az ami akar lenni, nem több és nem is kevesebb, vagyis arról szól hogy néha jól esik ha sírunk. Tényleg, a sírás nem oldd meg semmit, de segít oldani a feszültséget és utána megkönnyebbülsz. Nem tudom, Kata, te nem szoktál sírni? Mert én például ha sírok igenis megkönnyebbülök és igenis szoktam közben gondolkozni is, azon hogy hogyan lehetne megoldani a problémát stb.! Vagy neked talán leáll az agymüködésed sírás közben? Vagy miért nem tudod elképzelni, hogy valaki sírás közben még gondolkozzon is? Nekem - legalábbis- sokat segít ha egy szakítás vagy temetés után sírok és közben átgondolom a dolgokat. Legutóbb például öngyilkos lett egy osztálytársam és eléggé feszültnek és stresszesnek éreztem magam, mert egyszerüen nem tudtam sírni és így megkönnyebbülni sem. A sírás szerintem segít feldolgozni a történteket. Igaz, hogy nem jutsz egyről a kettőre, de a holtakat úgysem tudod feltámasztani, akkor meg miért ne sírhatnál? 

Nekem nem állt szándékomban megbántani Mónicot, de eléggé felháborított, hogy mennyire túlreagálta a dolgot. Én is értem, hogy mire akart kilyukadni, de szerintem akkor is zavarosan fogalmaz. Mónic szvsz arra próbált utalni, hogy a cikknek nincsen komolyabb üzenete, de sztem nem is kell. A cikk célja szerintem az volt, hogy az átlag tinik problémáinak megoldását kicsit megkönnyítse, és nem az, hogy megváltsa a világot! 

Nekem úgy tünik ti eléggé lenézitek Krisszát, de nem értem miért. Lehet, hogy néha kicsit sértő ahogyan ír, de közel sem annyira hogy valaki vérig sértődjön rajta. Amúgy is szerintem gyenge jellemre vall, ha valaki megsértődik egy internetes cikk miatt. Vannak sokkal nagyobb problémák is az életben.

Illetve még mindig nem értem mit akartok a "szánalomból sírás"-al. Kata, mégis miből gondolod, hogy én szoktam szánalomból sírni? De úgy általában elég lenéző hangnemben írsz, és úgy gondolod,hogy te egy szinttel fölöttünk vagy, mivelhogy én is "lesüllyedtem Krissza szintjére."

Engem akkor se zavarnak a szmájlik. Ez nem egy hivatalos vagy komoly weboldal. Azokon az oldalakon én is elvárom,hogy kerek,komoly legyen a megfogalmazás. De ez egy tiniknek szóló oldal, és nem értem miért ne lehetnének benne szmájlik? Ennek az oldalnak pont az a lényege, hogy ne legyél birka, vagyis ne csináld feltétlenül azt, amit mindenki más. Ez Krissza oldala is és joga van a saját stílusában írni a cikkeket. Szerintem nem kéne leszólni emiatt.

De amúgy , Kata, nem értem, hogy mégis mit vársz el egy ilyen tiniknek szóló cikktől? Az igaz, hogy eléggé rövidre sikerült, és lehetne kicsit bővebb és kerekebb is, de szerintem alapjában véve semmi baj nincs vele. Már miért kéne többet írjon a fájdalomról? Attól talán kevésbé fog fájni? Szerintem inkább a pozitívabb dolgokról kéne többet írni, de lehet, hogy csak én vagyok túl optimista.

2011.07.17. 22:59
Kata

Lilla, nem tudom mit kell fognod ezeknek a pártjukat, de legyen hát, azt csinálsz te is amit akarsz, nyugodtan sülyedjél le a ő szintjére is, Krisza szintjére is. Én nagyon is jól értem hová is akart kilyukadni Mónic, azt hogy te nem érted vagy nem is akarod megérteni, lehet össze vissza írt mindent, de mindent leírt ami igaz. Te is olyan vagy, mint akár Krisza, megbántani az embert azt már te is tudod!

Neked is megvannak gondolom a saját problémáid a családban, tökéletesen igaza van mónicnak, ha márt a sírásról írunk cikket, lehetne kicsit kiemeltebb. Oké, rendben van hogy a cikk arról szól hogy \\\"jól esik ha sírunk, mert segít rajtunk...\\\" Köszönöm ebből nem kérünk. Ugyan a sírás nem sok problémát tud megoldani, mint család, mint szakítás, halál stb. Ettől az ember hogyan is könnyebülne meg? Főleg, ha az ember szakít is a párjával, és elkezd sírni, szerinted sokat segít az embernek ha sokat sír a történtek után? Neked biztos Lilla, ha már így fogalmaztál. A sírás csak megkönnyíti rajtunk a helyzetett? Ugyan már, holott tök badarság! Egyről a kettőre nem jut vele az ember, ezt gondolom ti is tudjátok!

Szánalomból, mint te is, Lilla és krisza biztosan sírtatok már szánalomból is, de az nem jelenti azt hogy egyből a kettő át is mentél a hármasba!

Krisza nem emelte ki sokkal jobban a cikket, mint egyesek! És drága Lilláska, gondolom olvasol te igzai újságokat is, ott is szoktak lenni cikkek nem? Ott hol a pokolban van szmájlik? Ha tudnál nekem mutatni egy olyan komoly újságot, mint a story, vagy a epizód, Nők lapja stb. bármilyen újságból ahol vannak szmájlik?! A régebbi, vagy nem tudom hogy mostanába is szerkesztik-e a 13mas újságot. Ott igen szokott leni, de vajon mért? Mert gyerekeknek szól! Olyan újságokat természetesen megértem, mint gyerekeknek szól hogy mosolygos fejeket vágnak! De mint cikk iró, hol a rákba teszi bele a mosolygos fejeket? Kicsit nézzél már te is magadba drágaságom, és te is krisza, kicsit tanulhatnál meg komolyabban és kiemeltebben is írni! Egyáltalán nem is bővíted ki jobban a témát, csak kiindult valahonnan, majd abba marad, utána megint bele kezdesz valahol, majd az is abba marad. Ez egy cikk? Már ne is haragudj! Természetes hogy Wandar egyetért veled, mert ő a szerkesztő társad, avagy a párod, nekem aztán tök mindegy. Nem meri szerintem tök nyíltan elmondani a véleményét erről a cikk, sőt a további cikkeidről sem! Mert nem akar téged megbántani!

Ha a saját tapasztalaidból akarsz kiindulni, akkor kérlek kicsit bővítsd már ki jobban, főleg hogy önsajnálkozától kezdve semmi olyan jelentsége sincs ennek a cikknek aminek kellene! Meg nem tudom, hogy te is gondolkozl-e sírás közbe, végig gondolod hogy miért sírsz, van-e értelme? Te sík hülye vagy... Már vagy 3-4 barátomnak mutattam meg ezt a cikkedet, tökre hülyének néztek ők is téged, már hogy tudna az ember gondolkozni mikor sír? Komolyan mondom... a fájdalmokról alig írsz... Hát ezt a cikket ha lehet inkább töröld vagy írd át újra....

2011.07.15. 15:41
Lilla

Szerintem tök jó lett a cikk, csak egyesek nem tudnak szöveget értelmezni! Mónic, veled egyáltalán nem értek egyet.Meg úgy őszintén néha nem is értem, hogy mit akarsz mondani, mert kicsit kuszán fogalmazol. Szerintem ne szólj bele abba más hogyan fogalmaz, ha ez neked sem megy.

Plussz nem értem, hogy mi bajod a szmájlikkal. Azért mert más nem tesz a cikkekbe szmájlit, az nem azt jelenti h Krisza sem tehet! Nekem tetszik, hogy van a cikkekbe szmájli, mert így személyesebbnek érzem.

Én úgy érzem, kedves Mónic, hogy kicsit túldramatizálod az egészet(lásd "hány olyan látógatott akarsz még ezzel megölni?") és jól esik neked, hogy valakit szidhatsz. Szerintem semmi baj nincs a cikkel és szerintem egyáltalán nem bántó. Esetleg azoknak  akik hisztizni szoktak. Amúgy meg igenis van sok olyan ember aki önsajnálatból sír, de Krisza egy szóval sem írta azt hogy mindenki önsajnálatból sírna.

Szerintem te abszolút félreértelmezted a cikket. Nekem egyáltalán nem az jön le a cikkből hogy az írója akárkit is elítélne. Az meg hogy valaki a fájdalomtól sír egyáltalán nem tartozik a cikkbe, mert a cikk arról szól, hogy néha jó ha sírsz, hogy megkönnyebbülj.

Ezen kívül Krisza nem azt írta hogy nem sírunk örömünkben, hanem hogy ő a bánatból sírásról akar írni.

Mónic szerintem te nyugodj le és tanulj meg szöveget értelmezni és csak azután kommentálj!

2011.07.14. 12:21
Mónic

Azért írtam külön, mert ehhez a cikkhez is hozzászólok, remélem nem baj!

Ezt úgy ahogy jól megfogalmaztad, mégis vannak benne megbántó dolgok, ráadásul vannak olyan mondatok is benne, amik nem is illenek ide. Egy szóval nem is értem ezt a egészet, nem az a összetett mondatba írod le, és fogalmazod meg, hogy te neked ezen mi a véleményed, egyszerűen nem találom és nem találtam meg. Nem tudom, hogy honnan veszed, pláne azt hogy valaki önsajnálatból sírna. -Meglehet hogy a te körödben vannak ilyen emberek.- De érzelem nélkül senki nem sír! Ha nincs érzelem, akkor nincs sírás nem? Nincs az a érzés az emberben hogy sírnia kéne, mert nincs benne a érzése, nincs benne az ami kéne. Így akkor hogy sírna már az ember önsajnálatból? Egyszóval eléggé bután írsz le mindent-már bocsika hogy megbántottalak.- Ha valaki azért sír, mert alig van valamije, valakije azt mért nem engedheti meg magának hogy kitörjön a sírás? Lehet eléggé hülyeség ezen sírni, de vannak lelki világai azoknak is, akiknek alig alig jut valami a cuccok, vagy legyen valakije. Vannak olyan családok, ahol a másik fél szenved, mivel érthető hogyha a családban van az első szülőtt, ő mindent megkap, mint a második gyermekük. Ő ugyebár keveset kap meg, akkor mért nem engedhetné meg magának, hogy kisírja mind azt amit őt éri? Nem is értem mért írtál le ennyi butaságokat. 

Vannak olyan családok ahol nem alakulnak ki jól a dolgok, pláne ha a családban már gyerekkora óta fenn áll minden akadálya, akkor megengedheti magának hogy sírjon, nem?! Gondolom a te életed sem volt tündérmese, te neked is átkellett már élned ilyen dolgokat, te is megengedheted magadnak a sírás, nem? Ráadásul, ha mégis tündérmese az életed, azért ne ítélj meg másokat, csak mert ő nekik a lelkiviláguk nagyon nehéz, és sírni kezdenek. De nem is maguktól! A sírás nem csak akkor jön elő, ha valami bánat és örömszerzés jön elő, hanem még akkor is, mikor már nagyobb fájdalmaid vannak. Mire értem én azt hogy nagyobb fájdalom? Mondok én neled pl: Ha a lábad évekig fájna, minden egyes műtét után, fáj mert nem bírsz lábdra állni, és az a fájdalom már szinte a lelkedbe van, muszáj mind azt kisírnod, mert beleörülsz a fájdalomba. Meghal valakid, nem bírod feldolgozni mind azt ami vele történt, nem bírod feldolgozni azt a fájdalmat hogy elveszítettél valakit, legyen szó állatról is. Vannak olyan fájdalmak is, mint a szülés, mert nem természetes úton szültél, hiába adtak neked fájdalom csillapított, hogy ne érezzél semmit, de az félre sikerült. Így császármetszés után, minden fájdalom amit őt éri, az a személy, aki mindent megtesz, csak a gyermeke legyen egézséges, ő mégis szenved, szenved még műtét után is, kisírja azt a rengeteg fájdalmat, amit őt éri! Ilyenről egyáltalán nem is írtál! Vagy nem is akarsz erről írni!

Még hogy nem sírunk örömünkbe?! Te beteg vagy, én mondom, még ha ritka is, de vannak olyanok akik igen sírnak, örömükben is! Pl: Láthatja végre a szerelmét, terhes, gyermeke van, megszerezte álmai állását stb. Sorolnám, de nem teszem.

ˇ"Egyébként ez nem csak a lányoknak szól, a fiúknak is jót tehet bizony néha egy kis sírás…" Te is lányból vagy tudtommal, a lányok érzékenyebbek, mint a fiúk, itt is van egy baki lövésed, mert a fiúk nem mutatják ki a érzékeny pontjukat, ezért ez a mondat felesleges volt ide beírnod. Nagyon kibasszot ritka az, hogy egy PASIT/FÉRFIT/SRÁCOT sírni lásson az ember, nagyon nagyon ritka. Ezt a mondatot sztem töröltesd, mert te a lány cikkeket írod, de ennyi erővel be lehetne tenni ezt a fiú cikkekbe is!

Wandar jobban fogalmazza meg saját magát, mint te! Hatalmas a különbség köztettek!

2011.07.14. 12:00
Mónic

Szia!

Előre szólok, hogy ha megbántalak vagy mi egyébeket leírok ide, azon ne akadjál ki! ÉN most előre itt bocsánatott kérek, én csak a véleményemet írom le, mint mindenki más!

1. Nem tudom hogy mióta tanultál meg ilyen megbántóan írni egyesek felé, őszintén eléggé ledöbbentem -és nem csak ezt a cikket olvastam el, te feléd, hanem minden egyes cikket- úgy érzem eléggé megbántó tudsz lenni, ráadásul egy cikk író, -mint láttam egyes cikkekbe- nem rak bele szmájlikat! Egy cikk író, egy tanácsadó nem csinál ilyet! Ha ilyen szakmában akarsz dolgozni, akkor meg kellene tanulnod végre, hogy ilyeneket nem teszünk bele! Ha vissza is néznéd az eddigi cikkeidet, lesznek olyan nem jó fogalmazó és tele van szmájlikkal! Komolyan mondom hogy kész mind az amit te teszel/csináls/ és írsz is! Fogalmad sincsen az emberek érzelmeiről, hány és hány olyan látógatott akarsz még ezzel megölni? Szerintem neked fogalmad sincs az érezlmi világról.
2. Már ne is haragudj, de ha nem bírod saját tapasztalaidat leírni, akkor ne is írd le, eléggé értelmetlennek sikerül egyes cikkeid. Csodálkozom hogy a párod milyen szépen megfogalmazza mind ez, fiú témába, még csak nem is akar senkit sem megbántani! Szépen és saját tapasztalatából leír mindent kúlturáltan! Egyszerűen nagyon kész amiket leírsz, ráadásul fogalmazd sincsen hogy mennyien rád szóltak már, lehet téged ez nem érdekel, de egyeseket igen! Vannak olyan cikkeid is, amely leírsz saját tapasztalatodból mindent, de ebből nem tud és nem is lehet belőle tanulni semmit, mért nem? Mert vannak benne tök marhaságok és káromkodó szavaid, így gondolod majd az ember így fogja fel mind azt amit te hol káromkodól, hol pedig leírod tök szépen mind azt amit szépen meg is fogalmazol. Persze ebből a legritkább nálad, hogy valamit szépen is fogalmaznál meg!
3. Hihetetlen hogy nem látod be, hogy mi csak segíteni akarunk hogy jobban kiegészítsd saját magad, elmondjad a saját szavaiddal-szépen és kúlturáltan- megfogalmazni mind azt amit mondani szeretnél nekünk. De így, semmi nem mész, sok lány-és persze fiúk- akik szintén olvassák a cikkeidet, semmi haszra nem veszik.

2011.07.06. 22:49
lola

attól még, hogy valaki sír, az mért jelenti azt, hogy sajnálja magát?? komolyan mondom krisza, egyre rosszabbul írsz. nem igaz, hogy nem lehet megírni egy cikket úgy, hogy ne bánts meg vele valakit.


Válasz:

Kedves lola!

Hol írtam egy szóval is, hogy ha az ember sír, az csak önsajnálat miatt lehet? Úgy érzem, megint komoly szövegértési problémák vannak...

"Fontos, hogy mielőtt még belekezdenél a nagy önsajnálatba, (....)"

Ez, mint láthatod, új bekezdés, tehát új téma, nem az egész sírásra vontakozik, amennyiben ezen akadtál fenn...

Krisza, Wandar

Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
 
 





 

 Ha tetszik az oldal, és segítenél benne, hogy többen megismerjék, hirdethetsz minket ezzel a buttonnal:

 Köszönjük! :)


 

 

Friss bejegyzések
2017.03.28. 15:56
2017.01.29. 10:39
2014.06.24. 16:55
2013.01.28. 13:38
2013.01.15. 15:01
 
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

                                              


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?